سخن روز /
افتتاح دو طرح در تعاون روستایی استان آذربایجان غربی بمناسبت گرامیداشت هفته تعاون
1403/06/22
✅بمناسبت گرامیداشت هفته تعاون باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید سلمان ذاکر نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی دو طرح مدیریت تعاون روستایی استان آذربایجان غربی افتتاح شد

✍️به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستائی آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید سلمان ذاکر نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون باهمراهی مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان غربی، جمعی از مسئولین فرمانداری، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ارومیه و سایر کارکنان ستادی و شهرستانی، باحضور در محل شرکت تعاونی روستائی شهداء در روستای کوکیا شهرستان ارومیه طرح های باسکول 60 تنی و نانوایی مجهز شده به دستگاه های پخت و پز نان اتوماتیک آن شرکت را افتتاح کرد.

⬅️در ادامه افتتاح این طرح ها، حجت الاسلام و المسلمین سید سلمان ذاکر ضمن قدردانی از مسئولین تعاون روستائی استان و شهرستان افزود: تعاون روستائی به عنوان پشتوانه روستائیان به ارائه خدمات و فعالیت آنان می پردازد.

⬅️وی تصریح کرد: بایستی از فرهنگ تعاونی حمایت شود و تمام تلاش ها در مجلس شورای اسلامی بر این است که رضایت مردم فراهم شده و همت ما این است که روستائیان و کشاورزان ضرر و زیانی نبینند.

⬅️میر جمال ساداتی مدیر سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان غربی ضمن قدردانی از نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی و حمایت از شبکه تعاون روستائی به ظرفیت های بسیار مناسب بخش تشکل های روستائی و کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: در طول دو سال اخیر تلاش شده است که یک ردیف اعتباری استانی برای تجهیز و تکمیل مراکز خرید و فروش محصولات کشاورزی ایجاد گردد که یک نقطه عطف محسوب می شود.

⬅️وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای اصلی سازمان مرکزی تعاون روستائی تحقق تامین زنجیره ارزش محصولات کشاورزی است که بتوان صفر تا صد تولید محصولات را اعم از تولید، فرآوری و بسته بندی را در قالب این تشکل ها به انجام رساند.

⬅️محمد قربانی رئیس اداره تعاون روستائی شهرستان ارومیه نیز ضمن قدردانی از نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در سالهای قبل نیز با حضور در این شرکت و سایر جلسات مرتبط با تعاونی روستائی به روستا و روستائیان ارزش قائل شده اند و از مدیریت سازمان تعاون روستائی استان نیز در جهت حمایت از شبکه تعاون روستائی شهرستان ارومیه تشکر و قدردانی کرد.

⬅️وی گفت: در سال جاری با راه اندازی 3 باسکول 60 تنی در سطح شهرستان ارومیه توانسته ایم با افزایش چشم گیر 25 درصدی نسبت به سال قبل اقدام به خرید گندم کنیم.

⬅️این مسئول ادامه داد: شبکه تعاون روستائی برای توسعه فعالیت و خدمات خود نیاز به نقدینگی و گردش مالی بیشتری دارد تا بیشتر از این بتواند به ارائه خدمات در سطح روستاها برای روستائیان و کشاورزان اقدام نماید.
تعداد مشاهده خبر58 بار
تصاویر مرتبط

  • 8_0
  • 9_0
  • 10_0
  • 70_0
  • 505_0
  • 789_0
  • 9635_0

RatingTitle
:0 :0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal